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神戸大学大学院経営学研究科

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ディスカッション・ペーパー

2020年3月30日 / 最終更新日 : 2020年3月30日 ius_matsuba

The tentative argument of spatial management in Japan

2020・11 要約 著者 PDFへのリンク 松嶋 登 浦野 充洋 Janet Sayers 閲覧不可

2020年3月30日 / 最終更新日 : 2020年3月30日 ius_matsuba

Power structure and profitability in a three-echelon supply chain facing stochastic demand

2020・10 要約 著者 PDFへのリンク 松井 建二 閲覧不可

2020年3月30日 / 最終更新日 : 2020年3月30日 ius_matsuba

A Bayesian analysis of extended Poisson distribution

2020・09 要約 著者 PDFへのリンク 清水 玄彦 閲覧不可

2020年3月30日 / 最終更新日 : 2020年3月30日 ius_matsuba

Examining multi-factorial drivers of nonfinancial information disclosure using an ordered logit model: evidence from integrated reports in Japan

2020・08 要約 This study investigated the firms’ practices of disclosing nonfinancial information based on the qu […]

2020年3月26日 / 最終更新日 : 2020年3月26日 ius_matsuba

Beyond Target Costing: A Field Study at Mazda on Strategic Cost Management for Mass Customization

2020・07 要約 This study explores how a firm engages in strategic cost management practices during product develo […]

2020年3月26日 / 最終更新日 : 2020年3月26日 ius_matsuba

Does the Norm of Reciprocity Apply to Instagram? A Case Study of SNS Marketing

2020・06 要約 This study examines whether sending likes (to followers) increases the likes received (from those f […]

2020年3月25日 / 最終更新日 : 2020年3月30日 ius_matsuba

An Empirical Analysis of Investor Sentiment on the Hong Kong Stock Market: The Impact of the Financial Crisis and the Difference between Institutional and Individual Investors

2020・05 要約 著者 PDFへのリンク 劉 亜林 藤原 賢哉 山﨑 尚志 閲覧不可

2020年3月25日 / 最終更新日 : 2020年3月25日 ius_matsuba

Market sentiment effect on IPO Initial Returns: Evidence from the stock markets of Hong Kong and Japan

2020・04 要約 著者 PDFへのリンク 何 相滨 山﨑 尚志 藤原 賢哉 閲覧不可

2020年3月2日 / 最終更新日 : 2020年3月2日 ius_matsuba

サラリーマン漫画から見る日本人サラリーマンの働き方の変遷

2020・03 要約 著者 PDFへのリンク 鈴木竜太 閲覧不可

2020年1月23日 / 最終更新日 : 2020年1月23日 ius_matsuba

ビッグ・サイエンスから顧客価値へ:ミルボンによる『イミュライズ』の開発

2020・01 要約 ミルボンは,東京に本社を置く,美容室向けのヘアケア用品のメーカーである。同社は、2014年に髪のエイジングをケアするヘアケア商品ライン「イミュライズ」を発売した。イミュライズはミルボンの予測の2倍以 […]

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神戸大学大学院経営学研究科・経営学部

〒657-8501
兵庫県神戸市灘区六甲台町2−1

電話: 078-803-7260

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